X

دوره شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی

شبکه های اجتماعی ، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی | Media Literacy

 

دوره دوره شبکه های اجتماعی ، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی چیست؟؟

دوره شبکه های اجتماعی ، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی یک دوره ی کاملا تئوری درقالب محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه.

درباره دوره شبکه های اجتماعی ، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی:

در عصر ارتباطات و اطلاعات هجوم انواع برنامه ها و پیام ها به سمت خانواده ها این ضرورت را ایجاد کرده تا آنها به دانشی برای انتخاب پیام ها و برنامه های مناسب مجهز باشند تا از حالت انفعال و مصرف کننده صرف خارج شده و بر اساس نیازهای اطلاعاتی اشان دست به انتخاب زده و خود را در معرض هر گونه پیامی قرار ندهند.. با توجه به تعدد و تکثر کانال های تلویزیونی و تردد سنگین ابزار های رسانه ای، پیام ها دائما در حال انتقال هستند و خانواده ها را با اشباع رسانه ای و بمباران اطلاعاتی مواجه کرده اند. این سوالات مطرح است که چگونه جامعه می تواند خانواده ها را در مقابل تاثیرات منفی و ناخواسته رسانه ها حفظ کند؟ آیا می توان خریدن، خواندن، تماشا کردن و گوش دادن به انواع رسانه ها را متوقف کرد ؟ یا آنکه جلوی امواج رسانه ای به کانون خانواده ها را گرفت ؟ یا آنکه باید به ارتقای سطح سواد رسانه ای خانواده ها، توانمند کردن و آگاهی بخشی به شهروندان پرداخت تا آنان درک بهتر و مناسب تری از پیام های دریافتی داشته باشند.

اطلاعات دوره آموزشی:
 آزمون آنلاین    مدرک مورد تایید سازمان
آنلاین(مجازی)
نحوه برگزاری:
8 |هشت ساعت
مدت دوره:
کلیه کارمندان(مدیران و کارکنان)
مخاطبین دوره :
390.000 ریال 
شهریه دوره:
 

امیر مولاییمدرس دوره

آگاهی بخشی عمومی و ارتقای سطح دانشی اقشار جامعه شامل تبیین ضرورت و اهداف، مفهوم شناسی واژگان کلیدی این گفتمان، افزایش سطح سواد و مهارت‌های اقتصادی، پاسخگویی به شبهات اقتصادی و تبیین نقش اقشار گوناگون جامعه در تحقق اقتصاد مقاومتی 

دوره های مرتبط با این دوره

 

 

آشنایی با قوانین دیوان محاسبات و محاسبات عمومی کشور

با وظایف دیوان محاسبات کشور آشنا شده و نسبت به مفاهیم، درآمد عمومی، وجوه عمومی، درآمد اختصاصی وغیره و همچنین نحوه کار هیأت های مستشاری و نظارت مالی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 
اطلاعات بیشتر

اخلاق فردی اداری و اجتماعی

اخلاق فردی ، اجتماعی و اداری دارای موضوعات وابسته به هم هستند که کارکنان برای موفقیت در ابعاد مختلف زندگی و رفتار مطلوب سازمانی در محیط کار و با همکاران و ارباب جوع ، نیازمند آموزش در این زمینه هستند.

 
اطلاعات بیشتر

آشنایی با نظام و آیین نامه دورکاری

فلسفه وجودي دورکاري آوردن محل کار نزد کارکنان است. الگوهاي سنتي روش کار، محل کار، زمان کار و سازمان ها و نگرشهاي كارفرماها بدنبال پيشرفت سريع فناوري اطلاعات و ارتباطات درحال گسست و پوست اندازي است.

 
اطلاعات بیشتر
دی ان ان